Zgłoszenie naprawy
Serwis Repaired oprócz serwisu stacjonarnego oferuje również wysyłkową naprawę laptopów i tabletów. Teraz możecie Państwo naprawić swój ulubiony sprzęt bez wychodzenia z domu. Aby naprawić sprzęt wysyłkowo, należy wybrać jedną z poniższych możliwości:
- Wysłać sprzęt we własnym zakresie na adres serwisu, dołączając wydrukowany i wypełniony formularz dostępny do pobrania po kliknięciu w poniższy link:
Pobierz Formularz zgłoszenia sprzętu do naprawy
- Lub wypełnić formularz zgłoszenia naprawy dostępny na dole strony oraz przygotować urządzenie do odbioru przez naszego kuriera. Koszt transportu w obie strony to jedyne 40 zł brutto.
Procedura wysyłki i naprawy sprzętu przy skorzystaniu z wysyłki naszym kurierem:
- należy wypełnić formularz zgłoszenia naprawy znajdujący się poniżej
- otrzymają Państwo drogą mailową protokół odbioru, który należy wydrukować w dwóch egzemplarzach, oraz list przewozowy, który należy wydrukować i przykleić do paczki
- następnego dnia roboczego przyjedzie do Państwa kurier w celu odebrania uszkodzonego sprzętu
- gdy tylko przesyłka do nas dotrze sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany
- następnie skontaktuje się z Państwem nasz serwisant, który udzieli informacji o usterce, kosztach naprawy i czasie realizacji usługi
- Państwo podejmują decyzję o kontynuowaniu naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy ponoszą Państwo jedynie koszty transportu w wysokości 40 zł brutto
- Po naprawie odsyłamy sprzęt przesyłką kurierską
Informacje dodatkowe
- wszystkie paczki ubezpieczone są do wartości 5000 zł
- w chwili odbioru przesyłki prosimy zawsze sprawdzać jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkody spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych
O czym należy pamiętać
- należy dobrze zabezpieczyć paczkę aby uniemożliwić uszkodzenie sprzętu
- możliwie jak najdokładniej opisać usterkę oraz jej objawy
Aby zgłosić sprzęt do naprawy, należy wypełnić poniższy formularz: