Regulamin wysyłkowego serwisu laptopów Repaired
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu powstałe w czasie transportu
- Koszty transportu w obie strony pokrywa klient.
- Koszt transportu w obie strony za pośrednictwem firmy kurierskiej to 40 zł brutto.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych oraz programów pozostawionych na nośnikach urządzenia przekazanego do naprawy.
- Okres gwarancji ustalany jest po przeprowadzeniu diagnozy
- Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokument fiskalny oraz nieuszkodzone plomby gwarancyjne.
- W uzasadnionych przypadkach serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu urządzednia bez naprawy.
- Serwis zastrzega sobie, iż w szczególnie skomplikowanych przypadkach stan sprzętu może ulec pogorszeniu i wynika to z procesu technologicznego.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych do celów niezbędnych do realizacji usługi serwisowej (zgodnie z Dz.U. nr 133 poz. 883)
- Zgoda na naprawę jest równoznaczna z akceptacją powyższych warunków.