Repaired.pl

 Mapa

 serwis@repaired.pl

 507 255 608

  • Strona główna
  • O nas
  • Usługi serwisowe
  • Serwis laptopów
  • Serwis tabletów
  • Zgłoś naprawę
  • Kontakt
  • Blog

Serwis Laptopów Repaired

Regulamin wysyłkowego serwisu laptopów Repaired

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu powstałe w czasie transportu
  2. Koszty transportu w obie strony pokrywa klient.
  3. Koszt transportu w obie strony za pośrednictwem firmy kurierskiej to 40 zł brutto.
  4. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych oraz programów pozostawionych na nośnikach urządzenia przekazanego do naprawy.
  5. Okres gwarancji ustalany jest po przeprowadzeniu diagnozy
  6. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw
  7. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokument fiskalny oraz nieuszkodzone plomby gwarancyjne.
  8. W uzasadnionych przypadkach serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu urządzednia bez naprawy.
  9. Serwis zastrzega sobie, iż w szczególnie skomplikowanych przypadkach stan sprzętu może ulec pogorszeniu i wynika to z procesu technologicznego.
  10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych do celów niezbędnych do realizacji usługi serwisowej (zgodnie z Dz.U. nr 133 poz. 883)
  11. Zgoda na naprawę jest równoznaczna z akceptacją powyższych warunków.

Related Posts:

  • Serwis laptopów
  • Serwis Samsung Warszawa
  • Serwis Acer Warszawa
  • Serwis Apple Warszawa
  • Odzyskiwanie danych
  • Serwis tabletów
© 2024 Repaired.pl - Serwis laptopów, 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 132/1A. Wszystkie użyte na stronie nazwy, znaki firmowe, graficzne i loga są prawną własnością ich właścicieli i użyto ich jedynie w celach informacyjnych