507 255 608

Serwis Laptopów Repaired

Zgłoszenie naprawy

Serwis Repaired oprócz serwisu stacjonarnego oferuje również wysyłkową naprawę laptopów i tabletów. Teraz możecie Państwo naprawić swój ulubiony sprzęt bez wychodzenia z domu. Aby naprawić sprzęt wysyłkowo, należy wybrać jedną z poniższych możliwości:

  • Wysłać sprzęt we własnym zakresie na adres serwisu, dołączając wydrukowany i wypełniony formularz dostępny do pobrania po kliknięciu w poniższy link: 

Pobierz Formularz zgłoszenia sprzętu do naprawy

 

  • Lub wypełnić formularz zgłoszenia naprawy dostępny na dole strony oraz przygotować urządzenie do odbioru przez naszego kuriera. Koszt transportu w obie strony to jedyne 40 zł brutto.


 

Procedura wysyłki i naprawy sprzętu przy skorzystaniu z wysyłki naszym kurierem:

  • należy wypełnić formularz zgłoszenia naprawy znajdujący się poniżej
  • otrzymają Państwo drogą mailową protokół odbioru, który należy wydrukować w dwóch egzemplarzach, oraz list przewozowy, który należy wydrukować i przykleić do paczki
  • następnego dnia roboczego przyjedzie do Państwa kurier w celu odebrania uszkodzonego sprzętu
  • gdy tylko przesyłka do nas dotrze sprzęt zostanie bezpłatnie zdiagnozowany
  • następnie skontaktuje się z Państwem nasz serwisant, który udzieli informacji o usterce, kosztach naprawy i czasie realizacji usługi
  • Państwo podejmują decyzję o kontynuowaniu naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy ponoszą Państwo jedynie koszty transportu w wysokości 40 zł brutto
  • Po naprawie odsyłamy sprzęt przesyłką kurierską

Informacje dodatkowe

  • wszystkie paczki ubezpieczone są do wartości 5000 zł
  • w chwili odbioru przesyłki prosimy zawsze sprawdzać jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkody spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych

O czym należy pamiętać

  • należy dobrze zabezpieczyć paczkę aby uniemożliwić uszkodzenie sprzętu
  • możliwie jak najdokładniej opisać usterkę oraz jej objawy

Aby zgłosić sprzęt do naprawy, należy wypełnić poniższy formularz:

Wymagane są wszystkie pola z gwiazdką
Dane teleadresowe
Dane do faktury VAT (opcjonalnie)
Sprzęt
Preferowany termin odbioru przesyłki przez kuriera
× Progressive Web App | Add to Homescreen

Aby zainstalować tę aplikację internetową na swoim iPhonie/iPadzie, naciśnij ikonę. Progressive Web App | Share Button A następnie Dodaj do ekranu głównego.

Offline