Regulamin wysyłkowego serwisu laptopów Repaired

  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu powstałe w czasie transportu
  2. Koszty transportu w obie strony pokrywa klient.
  3. Koszt transportu w obie strony za pośrednictwem firmy kurierskiej to 30 zł brutto.
  4. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek danych oraz programów pozostawionych na nośnikach urządzenia przekazanego do naprawy.
  5. Okres gwarancji ustalany jest po przeprowadzeniu diagnozy
  6. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw
  7. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dokument fiskalny oraz nieuszkodzone plomby gwarancyjne.
  8. W uzasadnionych przypadkach serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu urządzednia bez naprawy.
  9. Serwis zastrzega sobie, iż w szczególnie skomplikowanych przypadkach stan sprzętu może ulec pogorszeniu i wynika to z procesu technologicznego.
  10. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych do celów niezbędnych do realizacji usługi serwisowej (zgodnie z Dz.U. nr 133 poz. 883)
  11. Zgoda na naprawę jest równoznaczna z akceptacją powyższych warunków.

 

e-max.it: your social media marketing partner

ul. Grójecka 132/1A
02-390 Warszawa

Pn - Pt: 9:00 - 19:00
Sb: 9:00 - 14:00