Wstępna diagnoza uszkodzenia

diagnoza wycena naprawy serwis laptopow warszawaMając na względzie zapewnienie Państwu jak najlepszego wsparcia i rzetelnej diagnozy, stworzyliśmy poniższą listę sugestii, które warto wziąć pod uwagę zgłaszając usterkę telefonicznie, bądź mailowo lub też osobiście dostarczając komputer/tablet do serwisu. Bazując na podanych informacjach będziemy w stanie w pełniejszy sposób określić rodzaj usterki i zaproponować podjęcie właściwych dalszych kroków.

Niezwykle ważną kwestią jest określenie dokładnej nazwy marki i modelu urządzenia. Dzięki temu już na wstępie wiemy, z jakim sprzętem mamy do czynienia, jakich usterek się spodziewać, jakie są typowe wady i bolączki.

Kolejną, równie istotną kwestią jest precyzyjne określenie problemu, jaki sprawia urządzenie, np. brak obrazu, nie pracuje na zasilaczu, brak dźwięku, nie działają połączenia.

Będziemy także wdzięczni za informację, czy system operacyjny urządzenia uruchamia się poprawnie, czy występują błędy systemu, praca w trybie awaryjnym, komunikaty, reklamy w przeglądarce.

Warto także poinformować nas, w jakich okolicznościach po raz pierwszy pojawił się opisywany symptom – czy stało się to podczas pracy, czy po upadku, czy po przepięciu, zalaniu, itd.

Jeżeli macie Państwo jakieś dodatkowe spostrzeżenia, urządzenie pracuje inaczej, także prosimy o informację. Może to być zauważona głośna praca wentylatora przy braku obrazu, lub np. głośne cykanie z okolic dysku twardego przy nieuruchamiającym się systemie.

Wiadomym jest, że w momencie wystąpienia usterki, niekiedy próbujemy samodzielnie, bądź z pomocą bieglejszych osób z naszego otoczenia usunąć usterkę. Nie zawsze się to udaje. Warto jednak poinformować nas o fakcie podjęcia próby naprawy. Stanowi to bardzo cenną informację dla Techników wpływającą na trafność diagnozy. Wiedząc o wcześniejszej ingerencji, nie dajemy się zwieść źle podłączonym tasiemkom, brakującym elementom i szukamy właściwej usterki 🙂

Jeżeli komputer został zalany, zalecamy bezwzględnie wyjęcie baterii, odłączenie zasilacza i nie włączanie komputera do czasu upewnienia się, że płyta główna nie nosi śladów korozji. W większości przypadków pozwala to uratować komputer. Nasz serwis oferuje darmową diagnozę, jesteśmy w stanie sprawdzić stopień uszkodzenia po zalaniu, wycenić czyszczenie bądź naprawę płyty głównej i wymianę niezbędnych elementów.

Wierzymy w rzetelność diagnoz innych Serwisów, chętnie korzystamy z Państwa sugestii dotyczących źródła problemów i znalezionych na rozmaitych portalach rozwiązań, jednakże ostatecznej diagnozy i wyceny dokonują nasi Technicy, w związku z tym serdecznie zapraszamy do skorzystania z darmowej, piętnastominutowej diagnozy, którą chętnie przeprowadzimy dla Państwa w naszej siedzibie przy ul. Grójeckiej 132/1A w Warszawie. Czekamy również na kontakt telefoniczny pod nr tel 507 255 608