507 255 608

Serwis Laptopów Repaired

Najczęściej zadawane pytania:

Nasz serwis mieści się przy ulicy Grójeckiej 132/1A w Warszawie (Ochota)

Godziny pracy serwisu: pn-pt 10:00 - 18:00, sb nieczynne

Tak. Diagnoza usterki i wycena naprawy jest zawsze darmowa, również w przypadku rezygnacji z naprawy i trwa ok 15 minut.

Nie ma potrzeby umawiania terminu wizyty w serwisie. Zapraszamy w godzinach pracy serwisu, a diagnozę usterki wykonamy od ręki.

Żadne dane nie są kasowane bez wiedzy i zgody Klienta. Jeśli do wykonania naprawy konieczne jest usunięcie danych z dysku, najpierw kontaktujemy się w tej sprawie z Klientem. Więcej na ten temat można przeczytać w naszym wpisie na blogu pt. Czy stracę swoje dane podczas naprawy?

 Tak. Oferujemy również serwis wysyłkowy. Odbieramy uszkodzony sprzęt z każdego miejsca w Polsce. Zgłoszenia naprawy można dokonać w zakładce Zgłoś Naprawę 

 To zależy od usterki i zakresu dokonywanych napraw. Zwykle jest to 1-4 dni robocze. Dokładny czas naprawy przedstawiamy po przeprowadzeniu diagnozy w serwisie.

 Tak. Oferujemy również ekspresowe naprawy sprzętu. Więcej Usłudze Ekspres można przeczytać w naszym wpisie na blogu pt. Usługa Ekspres

Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego trudno podać konkretny koszt bez dokładnej diagnozy usterki. Koszt i czas naprawy podamy po przeprowadzeniu darmowej diagnozy.

Nie pobieramy żadnej opłaty za naprawy, których nie udało się wykonać. U nas zapłacisz tylko za efekt.

 Tak. Na wykonane przez nas naprawy sprzętowe wystawiamy pisemną gwarancję. Więcej o warunkach gwarancji można przeczytać w Regulaminie

× Progressive Web App | Add to Homescreen

Aby zainstalować tę aplikację internetową na swoim iPhonie/iPadzie, naciśnij ikonę. Progressive Web App | Share Button A następnie Dodaj do ekranu głównego.

Offline