FAQ
- Konrad Pijanka (Repaired)
Najczęściej zadawane pytania:
Najczęściej zadawane pytania:
Jaki jest adres serwisu?
Nasz serwis mieści się przy ulicy Grójeckiej 132/1A w Warszawie (Ochota)
W jakich godzinach jest czynny serwis?
Godziny pracy serwisu: pn-pt 10:00 - 18:00, sb nieczynne
Czy diagnoza usterki jest zawsze darmowa?
Tak. Diagnoza usterki i wycena naprawy jest zawsze darmowa, również w przypadku rezygnacji z naprawy i trwa ok 15 minut.
Czy trzeba umawiać się na diagnozę usterki?
Nie ma potrzeby umawiania terminu wizyty w serwisie. Zapraszamy w godzinach pracy serwisu, a diagnozę usterki wykonamy od ręki.
Czy w trakcie naprawy serwis kasuje dane z dysku?
Żadne dane nie są kasowane bez wiedzy i zgody Klienta. Jeśli do wykonania naprawy konieczne jest usunięcie danych z dysku, najpierw kontaktujemy się w tej sprawie z Klientem. Więcej na ten temat można przeczytać w naszym wpisie na blogu pt. Czy stracę swoje dane podczas naprawy?
Czy mogę wysłać sprzęt do naprawy?
Tak. Oferujemy również serwis wysyłkowy. Odbieramy uszkodzony sprzęt z każdego miejsca w Polsce. Zgłoszenia naprawy można dokonać w zakładce Zgłoś Naprawę
Jak długo trwa naprawa?
To zależy od usterki i zakresu dokonywanych napraw. Zwykle jest to 1-4 dni robocze. Dokładny czas naprawy przedstawiamy po przeprowadzeniu diagnozy w serwisie.
Czy jest możliwa ekspresowa naprawa laptopa/tabletu?
Tak. Oferujemy również ekspresowe naprawy sprzętu. Więcej Usłudze Ekspres można przeczytać w naszym wpisie na blogu pt. Usługa Ekspres
Ile kosztuje naprawa?
Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego trudno podać konkretny koszt bez dokładnej diagnozy usterki. Koszt i czas naprawy podamy po przeprowadzeniu darmowej diagnozy.
Co jeśli nie uda się naprawić laptopa?
Nie pobieramy żadnej opłaty za naprawy, których nie udało się wykonać. U nas zapłacisz tylko za efekt.
Czy na wykonaną naprawą jest udzielana gwarancja?
Tak. Na wykonane przez nas naprawy sprzętowe wystawiamy pisemną gwarancję. Więcej o warunkach gwarancji można przeczytać w Regulaminie